Marketing

Nakupovanje namesto fitnesa

Vsakdo, ki mora s polnim nakupovalnim vozičkom pogosto krmariti med policami veletrgovin, ve, da tudi to zahteva nekaj telesne vzdržljivosti in moči. Vozički bodo v britanskih supermarketih postali pripomoček za boljšo telesno počutje, piše The Independent. Tako imenovani opremljeni vozički, na katere bodo nameščene naprave za merjenjem srčnega utripa, bodo sporočali kupcem, koliko kalorij so porabili v določenem času, poleg tega si bo mogoče nastaviti tudi težavnost, od katere bo odvisno, ali bo voziček laže ali teže drsel po tleh trgovin.

Ob tarnajočih otrocih, do vrha napolnjenemu vozičku s celotedensko zalogo živil in dolgih vrstah pred blagajnami si je težko misliti, da bi kupci doživljali voziček kot pripomoček za izboljšanje telesne pripravljenosti in zdravja, toda prav ta odločitev razkriva značilnost dobe, v kateri živimo – ljudje so predebeli in se premalo gibljejo. Derek Thowney, vodja skupine, ki je razvila poseben nakupovalni voziček, je povedal, da s svojim izdelkom orjejo ledino.

Tesco in New Prokocim (Kraków)
Tesco in New Prokocim (Kraków) (Photo credit: Wikipedia)

»Čezmerna telesna teža je eden najbolj prerečih problemov v Veliki Britaniji, zato bi voziček z merilno napravo lahko pripomogel k ozaveščenosti ljudi in jih morda celo prepričal, da bi izbirali bolj zdrava živila,« je povedal Thowney. Prototip vozička so pred dnevi predstavili v eni od veletrgovin Tesco v zahodnem delu Londona.

Kupci ob enem obisku v supermarketu v povprečju prehodijo 1,2 kilometra, zato so snovalci projekta izračunali, da bi povprečni obiskovalec v štiridesetih minutah lahko pokuril 160 kalorij, če pa bi bila težavnostna stopnja pri vozičku naravnana na najvišjo, sedmo stopnjo, pa celo do 280. Človek porabi 280 kalorij, denimo, v dvajsetih minutah plavanja, po besedah vaditelja v fitnesu pa je tudi s potiskanjem nakupovalnega vozička mogoče poskrbeti za ožilje in srce ter okrepiti mišice zgornjega dela telesa.

V Veliki Britaniji se tri od štirih žensk in trije od petih moških ne držijo priporočil, da je treba vsaj pol ure petkrat na teden zmerno telovaditi. Posebni nakupovalni vozički bodo stali približno 179.000 tolarjev, kar je desetkrat dražje od običajnih, toda morda prav ti napovedujejo novo obdobje potrošniške družbe. Thowney in njegova skupina načrtujeta še en sodobni model vozička, ki si bo zapomnil, na kateri polici so najljubši izdelki posameznega kupca.

Similar Posts: